به دلیل هشدار گوگل لینک ها به صورت موقت برداشته شد

افزايش قد . لاغري . قبولي در کنکور . عطر ماه تولد .

خرید پستی پكيج آموزش آرايش 2012

برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

7 دی وی دی فقط14500 تومان

خرید پستی پكيج آموزش آرايش 2012



خرید پستی چسب کوچک کننده بینی

برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

قیمت استثنایی : فقط 8000 تومان

buy



آموزش بافتنی
آموزش تصویری بافتنی
با این محصول فوق العاده فقط در چند دقیقه به یك بافنده حرفه ای تبدیل شوید
آمـوزش كاملا تصویـری ، گام به گـام و بسیـار ســاده
قیمت استثنایی : فقط 4.000 تومان
برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .
خرید پستی



شامپو رفع سفیدی مو

شامپو رفع سفیدی مو در چند دقیقه

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید . . .

قیمت استثنایی : فقط 4900 تومان

خرید

شهلا جاهد، در بهشت زهرا به خاک سپرده شد+ عکس
iconبازديد: 70,266 iconدسته: حوادث, عکس خبری

 

 عکس   شهلا جاهد، در بهشت زهرا به خاک سپرده شد+ عکس

  

 عکس   شهلا جاهد، در بهشت زهرا به خاک سپرده شد+ عکس 

سایت دمسازخبرنگار خبرگزاری انتخاب کسب اطلاع کرد: شهلا جاهد، در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. بنابراین گزارش، این فرد که صبح چهارشنبه ۱۰ آذر اعدام شده بود، بعد از ظهر همان روز در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

 

به گزارش دمساز شهلا جاهد در ۱۷تیر سال ۸۱ به اتهام قتل لاله سحرخیزان همسر ناصر محمد خانی در این پرونده متهم شناخته شد و سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان حکم قصاص وی اجرا شد. ماجرای قتل همسر ناصر محمدخانی طی پنج سال گذشته از گزارشهای پرخواننده صفحه حوادث روزنامه ها و بخصوص مطبوعات حوادثی و عامه پسند ایران بوده و شهلا جاهد را به مشهورترین زن ایرانی تبدیل کرده که در انتظار اعدام به سر می برد. 

 عکس   شهلا جاهد، در بهشت زهرا به خاک سپرده شد+ عکس

پستهای مرتبط :




فروش شال و تی شرت های طرح ایرانی

 شال گل و بوته   تی شرت پارسا   شال عشق

شال ترنج   شال فروهر   تی شرت آریا



589

 

ساعت دخترانه CK

خرید پستی ساعت مچی CK دخترانه

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید...

قیمت : 9500 تومان



589



دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک E-Health Cigarette

پدیده ای بی نظیر برای ترک سیگار در کوتاهترین زمان ممکن! 100 درصد تضمینی... سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند اما یکسری تفاوتهایی با سیگار های معمولی دارد:از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود. شما براي روشن كردن این دستگاه به شعله احتياج نداريد و مي توانيد با تندرستي سيگار بكشيد اما بدون هيچ آلودگي محيطي! مطمئنا شما با این وسیله در مدت یک ماه سیگار را کنار می گذارید و هزینه این دستگاه به راحتی برای شما جبران خواهد شد! این دستگاه در سایر فروشگاه ها و بازار ایران بالای 80 هزار تومان عرضه میشود. اما هم اکنون میتوانید آن را با قیمت استثنایی 25 هزار تومان سفارش دهید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید . . .

قیمت استثنایی : فقط 25.000 تومان

خرید پستی



589



دستبند مغناطیسی پاور بالانس
دستبند مغناطیسی پاور بالانس دستبند مغناطیسی پاور بالانس

قيمت : فقط و فقط 9500 تومان



براي مشاهده توضيحات بيشتر اينجا کليک کنيد...



589



ساعت استورم storm
ساعت استورم STORM محصول 2011
با کیفیت بی نظیر و طراحی مدرن
از دیگران بخواهید ساعت شما را بخوانند
دیدن چهره آنها هنگام خواندن ساعت دیدنی است
در مجالس و میهمانی ها بدرخشید
قیمت استثنایی فقط : 22000 تومان
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید . . .
خرید پستی



589



خريد ساعت Gucci   ساعت بدون عقربه مدل Gucci
ساعت بدون عقربه و مدرن Gucci
از خريد اين ساعت بي نظير و زيبا که با قيمت بسيار مناسب و با کيفيت خوب و
مارک اصلي عرضه ميگردد پشيمان نخواهيد شد.
طراحي شيک و منحصر به فرد اين ساعت شما را حيرت زده خواهد کرد
يک مدل فوق العاده مناسب براي دختران و پسران امروزي
بيمه ارسال و گارانتي تعويض و پشتيباني
قيمت : فقط و فقط 8000 تومان

براي مشاهده توضيحات بيشتر اينجا کليک کنيد...



589



ساعت LED مدل Iron Samurai, ساعت ال اي دي سامورايي, shuj دستبندي ال اي دي سامورايي

ساعت LED مدل Iron Samurai سامورايي

براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اينجا کليک کنيد

داراي بيمه ارسال و گارانتي تعويض و پشتيباني

با تخفيف ويژه و زير قيمت بازار براي مدت کوتاه فقط: 15000 تومان

http://upload.damsaz.com/images/dnn6ymswk958euqn6o83.jpghttp://upload.damsaz.com/images/z2ws0otkhvwfn5y7zx6f.jpg

.



589



فروش فوق العاده ميز خنک کننده لپ تاپ

فروش فوق العاده ميز خنک کننده لپ تاپ

براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اينجا کليک کنيد

داراي بيمه ارسال و گارانتي تعويض و پشتيباني

با تخفيف ويژه و زير قيمت بازار: 8500 تومان

http://upload.damsaz.com/images/bwpwhg3cibxj7lk6sj9.gif



589



هدست جادویی تغییر صدا

برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

قیمت استثنایی : فقط 13500 تومان

 هدست جادویی تغییر صدا



589



تزئین سفره هفت سین

برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

قیمت فقط 29000 تومان

عینک ریبن کت



589



آموزش روابط زنــاشويي

برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید . . .

قیمت استثنایی : فقط 6500 تومان

آموزش روابط زنــاشويي



589



گردنبند ماه تولد

گردنبند متولدين ماه فروردين گردنبند متولدين ماه ارديبهشت گردنبند متولدين ماه خرداد گردنبند متولدين ماه تير گردنبند متولدين ماه مرداد گردنبند متواد ماه شهريور
گردنبند متولدين ماه مهر گردنبند متولدين ماه آبان گردنبند متولدين ماه آذر گردنبند متولدين ماه دي گردنبند متولدين ماه بهمن گردنبند متولدين ماه اسفند
مهناز
۹-۱۱-۱۳۸۹

من دیشب اخبار ۲۰:۳۰ را دیدم که متاسفانه به صورت یکطرفه علیه شهلا قضاوت می کرد و حرفهای شهلا را سانسور شده پخش میکرد.مثلا شهلا توی دادگاه گفته بود اگه دوباره منو بفرستید آگاهی بازم می گم من کشتم من کشتم من کشتم اما بیست و سی فقط من کشتم من کشتم شهلا را پخش کرد! و ابتدای این حرفشو خیر!!!
یه جوری بیست وسی تلاش کرد اعدام شهلا رو موجه جلوه بده و همین طور تلاش کرد تا حدی وجهه ناصر محمدخانی را تطهیر کنه!
به هر حال من فکر می کنم ۱۰ آذر روز آغاز آرامش شهلا و روز آغاز عذاب وجدان ناصر محمدخانی بود ،البته اگر این به اصطلاح ورزشکار وجدانی هم برایش مانده باشد.من از مسئولین خواهش می کنم اگر ناصر محمدخانی که الان در قطر است روزی مرد اجازه ندهند جنازه اش به ایران منتقل شود و در خاک پاک ایران دفن شود.
در پناه حق

--------------------------------------------
علیرام
۹-۱۲-۱۳۸۹

کاش خانواده بیرحم لاله..شهلا را که به دست و پای انها افتاده بود می بخشیدند خدا لعنت کنه ناصر محمد خانی و خانواده بیرحمشو که بویی از بخشش و عفو نبردند
خدا رحمتش کند

--------------------------------------------
مریم نوری
۹-۱۲-۱۳۸۹

این چه حرفی است چرا خانواده لاله باید شهلا بی رحم می بخشیدند
قاتل بی رحم که تو خونه زندگی دختر بی گناهشان که سر گرم زندگی خودش بود و بچه های معصومش گرم زندگی بود ببخشند
شما اصلا حالتان خوب نیست
یا درک ندارید خودتان را جای آن خانواده بذارید

--------------------------------------------
سجاد
۹-۱۲-۱۳۸۹

مهناز و علیرام
من هم با نظر شما موافقم.
سناریویه شهلا چرا باید ۹ سال طول بکشه.
خانم نوری شما برید توی اینترنت البته با فیلترشکن و مستندهای شهلا و جلسات دادگاه او را ببینید.
به خدا شهلا بیگناه بود. به خدا شهلا عاشق بود.
شهلا بولهوس نبود. او توی دادگاه فریاد زد که عاشق ناصر بوده. ناصر محمدخانی باید اعدام میشد نه شهلا. من سر نمازم برای شهلا قران میخونم و ناصر خیانتکار رو نفرین میکنم. ناصر خدا ازت نگذره. راستی خانم نوری برو توی youtube و کلیپ های خانوادگی شهلا و ناصر رو ببین. ببین چندبار به ناصر میگه عزیزم یا دوست دارم.
روحش شاد.
شهلاجان مطمین باش که صدای تو در گوش های ما خواهد ماند و اسم و یاد تو جاودانه خواهد ماند.

--------------------------------------------
منیر حسنیی
۹-۱۲-۱۳۸۹

نفرین به ناصر و آن مادر زن عجوزهاش خدا کنه داغ بچه های دیگشو ببین!!!

--------------------------------------------
مژگان
۹-۱۲-۱۳۸۹

اخه من نمیدونم چرا از ان زن اشغال و قاتل دفاع می کنید اون قتل کرده ۲ تا بچه رو بی مادر کرده هرذه گری کرده حقش بود بمیره اعدام بشه چرا با مرد زن دار دوست شد چرا یه زن بیچاره رو کشت حقش بود بمیره دلم خنک شد

--------------------------------------------
ناشناس
۹-۱۲-۱۳۸۹

به نظر من اگر شهلا گناه کار هم بود نباید اعداممیشد.چطوراین خانواده به اصطلاح دینی توانستن حکم اعدام را با دستان پسری اجرا کنند کا تازه اول نوجوانی را میگذارننده.نه این است که فردا این بچه دچار عذاب وژدان و پرخاشگری یشود.واقعا خیلی بی رحمی است.

--------------------------------------------
افسانه
۹-۱۲-۱۳۸۹

منیر حسنیی

بهتره خفه بشی و کمتر چرند بزنی
اون زنیکه هرزه چند تا بچه رو در روزهای اوج نیازشون به مادر از داشتن این نعمت محروم کرد
پدر و مادر و نزدیکانش رو داغدار کرد
و به التماسهای یک زن بیگناه و مظلوم هیچ توجهی نکرد
حالا مادر بیچاره اش شده عجوزه
از نوک دماغتون اونورتر رو هم ببینین
حقش بود
کمترین کاری که میشد رو در موردش انجام دادن
وگرنه باید همونجور با چاقو خدمتش میرسیدن

خدا ناصر محمد خانی بی همه چیز و بوالهوس رو هم لعنت کنه
مرتیکه آشغال

--------------------------------------------
م.ی
۹-۱۳-۱۳۸۹

دوستان سلام

احساساتی نشوید، هیچ کس نمی‌تواند به راحتی و از روی ظواهر و شنیده‌ها قضاوت کند، آنچه قشنگ و زیباست این است که همه از خداییم و به سوی او می‌رویم؛ خداوند حق قصاص را به خانواده مقتول داده است ولی در ادامه بخشش را دارای پاداش عظیمی دانسته است، اگر خانواده مقتول، قاتل را ببخشد در واقع نقش خدایی ایفا کرده است چرا که خداوند است که خلق می‌کند و می‌میراند پس اگر ما گذشت کریم فقط برای خدا چقدر زیبا از خداوند خود نسبت به همه امور تشکر کرده‌ایم و خداوند پاداش بی‌شمار و عظیمی می‌دهد. در این ۹ سال شهلا جاهد با مرگ خوابید و با مرگ بیدار شد! مگر می‌شود شما در زندان باشید و با اتهام قتل لحظه لحظه وقت را بگذرانید و در شما تأثیری نداشته باشد!؟ پس به خاطر همین است خداوند در قرآن سوره بقره می‌فرماید قصاص کنید و بدون اندک درنگی می‌گوید به خاطر من ببخشید تا پاداش عظیمی به شما بدهم.

--------------------------------------------
الی
۹-۱۳-۱۳۸۹

من نمی دانم چرا از این زن دفاع می کنید کسی که با بیرحمی فقط به خاطر یک عشق پوچ (کسی که ارزشش را نداره)زندگی چند نفر را از بین برده آیا این زن عاشق بوده؟عاشق که اینقدر سنگدل نمی شود اگر کسی هم خواهر و یا مادر شما را اینطور بکشد به خاطر عشق به پدر شما باز هم اینگونه او را می بخشید؟ مطمئنا نه. اما من معتقدم گناه ناصر کمتر از شهلا نیست همانطور که در حادثه میدان کاج یک زن زندگی دو مرد را تباه کرد در این حادثه هم یک مرد به راحتی زندگی دو زن را به نیستی کشاند و خیلی راحت و آسوده از ایران رفت .
خانواده محترم سحرخیزان شما که نتوانستید شهلا را ببخشید چطور توانستید ناصر را که گناهکارتر از اوست به این راحتی ببخشید و بگویید انسان جایزالخطاست.امیدوارم ناصر سزای کارهایش را ببیند و به بدترین حالت ممکن جان دهد.

--------------------------------------------
علی
۹-۱۳-۱۳۸۹

پاداش بخشش بیشترازاعدام کردنش بود.

--------------------------------------------
فرزانه
۹-۱۳-۱۳۸۹

با سلام. ببینید من الان توی یک اداره مشغولم به کار. یکی از افراد رده بالای اداره از من خواستگاری کرد ولی من زن اون آقا رو مثل خواهر خودم می بینم و بچه هاش مثل خواهرزاده های من که راضی نیستم ناراحت بشن بخاطر خدا و بخاطر اینکه خانواده ای از آرامش دور بشه قبول نکردم. پیشنهاد زیاده ولی شنونده باید عاقل باشه خانم جاهد مقصر بوده چون پیشنهاد دهنده بوده ولی ناصر محمدخانی هم مقصر چون قبول کرده نباید قبول میکرد نباید آرامش زندگیش رو فدای هوسبازی میکرد.

--------------------------------------------
123
۹-۱۳-۱۳۸۹

حق ناصر هوس باز بود که اعدام بشه . البته حق شهلا جاهد هم بود که اعدام بشه . وقتی می دونه مردی زن و بچه داره و باز می یاد صیغه یارو می شه عاقبتش بهتر از این نمیشه . آخر و عاقبت هوس بازها همینه / حالا بشینید ببینید که چه بلایی سر ناصر محمدخانی میاد . شکل عمله هاست .

--------------------------------------------
سارا
۹-۱۳-۱۳۸۹

به نظر من حق بود به همون نحو که لاله را کشته اونو میکشتند مگه این بدبخت سر زندگیش نبود اونائی که مادرن خودشونو جاش بذارن

--------------------------------------------
مریم
۹-۱۳-۱۳۸۹

من نمیدونم که این ناصر کثیف که باعث قتل دو زن بیگناه شد چرا آزاد میگرده بدنبال تجارت و کسب کارش هست مردک هوسبازی که حرمت پاک زن و بچه هایش رو شکست, بی وجدانی که با دروغ زندگی کثیف دومش را بنیان گذاشت و به هیچکدامشان هم وفا نکرد باعث این همه تلخی شد چطوری با خیال راحت هر دو تائیشان را به تن سرد خاک سپرد واقعا” نهایت بیشرمی و هرزگی این مرد تمام شدنی نیست از خدا میخواهم که این ناپاک نجس به سزای عملش برسد.

--------------------------------------------
رویا
۹-۱۳-۱۳۸۹

سلام به نظر من ناصر محمدخانی یک آدم بی رحم و آشغال چون خودش می دونه که شهلا بی گناه اعدام شد فقط گناهش این بود که عاشق اون مرد کثیف بود امیدوارم با عذاب وجدانی که می گیره صد بار آرزو مرگ بکنه.

--------------------------------------------
shohre
۹-۱۳-۱۳۸۹

اگر قاتلی بود این ناصر بود واگر مقتولی بود این شهلا و لاله بود . عشق پاک است ولی او این عشق را با دستهای خود ناپاک کرد .حالا ناصر مانده است و دستهای خونینش

--------------------------------------------
هنا
۹-۱۳-۱۳۸۹

حضرت علی می فرماید لذتی که در بخشش و عفو هست در انتقام نیست

--------------------------------------------
سارا
۹-۱۳-۱۳۸۹

به جای اون شهلای بدبخت باید ان ناصر محمد خانی هوس باز اعدام می شد خدا ازش نگذره که باعث کشته شدن دو زن بی گناه شد

--------------------------------------------
مزدا
۹-۱۳-۱۳۸۹

فتبارک الله احسن الخالقین… طرف ۹ ساله داره میگه قاتل نیست… داره التماس میکنه… داره گریه میکنه… خودش تنها نه، مادرش هم به پاتون افتاده… اون وقت به اتکای امضای زیر یک تیکه کاغذ، چارپایه رو از زیر پاش میکشین و جون دادنش رو تماشا میکنین؟! اگه واقعاً قاتل نبوده باشه چی؟… از اولیای دم سحرخیزان نادان تر، اونایی هستن که توی این نظرات مثل نقل و نبات حکم اعدام میدن که فلانی را بجای فلانی اعدام کنین… آخه یکی نیست بگه جاهل، تو خودت توی این دنیا مهمونی… صاحبخونه کس دیگه ایه… تو چیکاره هستی که تعیین کنی جای کی توی دنیاش جای کی نیست؟

--------------------------------------------
داوود
۹-۱۳-۱۳۸۹

آنان که خطاکاران را نمی بخشند خداوند نیز هرگز از گناهشان نخواهد گذشت و روز قیامت سخت ترین روزهاست .

--------------------------------------------
محمدداوود
۹-۱۳-۱۳۸۹

آنان که خطاکاران را نمی بخشند خداوند نیز هرگز از گناهانشان نخواهد گذشت و روز قیامت سخت ترین روزهاست .

--------------------------------------------
ستاره
۹-۱۳-۱۳۸۹

به امید محو کامل اعدام
به امید محو کامل چند همسری
به امید سرنگونی جاهلانی که جان انسان برایشان به پشیزی نمی ارزد
بعضی از این کامنت ها بوی خون می دهند. بوی خون حالم را به هم می زند

--------------------------------------------
اوا
۹-۱۴-۱۳۸۹

بنظر من بجای شهلا و لاله باید ناصر محمد خانی میرفت زیر خروارها خاک.مردک با داشتن یک زن و دو بچه بیگناه از عشق یه دختر جوان نهایت بهره
رو برد و باعث شعله ور شدن اتش حسادت بین دوزن گردید.. اگه لاله با چاقو قصابی شد وشهلا با طناب دار خفه ،باعثش این مرده … خدا ازش نگذره …بی وجدان ا بعد قتل شهلا یه روزم ایران نموند…..حالم ازش بهم میخوره. یه کلمه حرف هم با بچه های ناصر خان دارم اونم اینکه اگه مادرتون مرده قاتل اصلیش بولهوسی های پدر نامحترمتون هست نه شهلا ی بیچاره…کلاهتونو قاضی کنید پسرای خوب. حیف زنای به اون نازی که فدای این مرد بی وجدان شدن.. خدا ازش نگذره …بجا ی قطر باید از غصه وعذاب وجدان میرفت زیر خاک.

--------------------------------------------
5694
۹-۱۴-۱۳۸۹

شهلا حقش بود اعدام بشه خیلی زودترازایناهمون جور که لاله ابدی کشت خداازش نگذره

--------------------------------------------
m.m
۹-۱۴-۱۳۸۹

با نظر الی موافقم.باید اعدام می شد.

--------------------------------------------
ع.م
۹-۱۴-۱۳۸۹

اگه خانواده لاله رضایت می داد بهتر بود.هرچند که ما شاید اگر جای آنها بودیم همینکار را می کردیم. واقعآقضاوت کردن در این خصوص خیلی سخت است

--------------------------------------------
حمید
۹-۱۴-۱۳۸۹

شهلا بی گناه بود .اون ناصر محمد خانی که قیافش داد می زنه چه اشغالیه.اگه مصاحبه هاشو نگاه کنین می بینید چه مصنوعی و با ریا گریه می کنه.

--------------------------------------------
بهار
۹-۱۴-۱۳۸۹

به این راحتی قضاوت نکنید.فکر کنید که هیچ چیز جز چند مورد مشخص از این پرونده نمیدانید. شهلا عاشق مردی شد و با هزار ترفند به عقد موقت یا دایم او درامد. در حالی که میدانست او زن و دو فرزند دارد . خب عاشق شد و به مراد دلش رسید. دیگه چه دلیلی داشت که زن معصوم او را بکشد . زنی را که هم مورد خیانت قرار گرفته بود و هم باید به خاطر زیاده خواهی این زن می مرد.اگر این قتل در جریان یک درگیری رخ میداد باز هم قابل توجیه و تحمل بود اما شهلا پنهانی با کلید وارد خانه او یهنی تنها محل آرامش لاله شد و با وجود این که میدانست دو پسر او کودک هستند و محتاج محبت مادر ،در کمین ماند تا صبح و بی شک تا صبح شاهد شاید قصه خواندن و دعا خواندن و گفت و گوی مادر و بچه ها بود و باز پشیمان نشد و صبح پس از رفتن بچه ها بی خبر به زن بیچاره حمله کرد و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساند. زنی را که تنها گناهش ازدواج با یک مرد معروف بود . من موافقم که اعدام کار درستی نیست . شهلا باید سالها در زندان میماند و درس عبرت بقیه میشد و همین طور قبول دارم که گناهکار اصلی محمد خانی است که با هوسبازی و خیانت پای یک زن دیگر را وارد زندگی معصومانه زن و بچه هایش کرد و حالا پس از این که دو زن را به گورستان سپرده رفته تا زندگی دیگری را خارج از ایران شروع کند . با این که سعی کردم مودب باشم ولی با تمام وجود از این هنرپیشه های کثیفی که هرگز وقت عمل و دفاع از مردم حضور ندارند و در چنین مواقعی پیدا میشوند چون شاید شرایط زندگی مشابهی با شهلا دارند اراز بیزاری میکنم از شماهم میخواهم که انصاف داشته باشید . مادر لاله دختر جوانش را بی دلیل از دست و هرگز جایی کلمه ای از اهانت و بی ادبی این خانم به شهلا مطرح نشده او صبوری کرده چون همین شرعی که به دامادش اجازه ازدواج پنهانی میدهد به او هم حق قصاص داده و دل او فقط با قصاص ارام میشده . یعنی اگر دختر شما در چنین شرایطی از بین برود به خاطر این که قاتل عاشقداماد شما بوده و تازه به او هم رسیده بوده قاتل او را میبخشید خدا نکند که ما هم این طور امتحان شویم.مگر نه ؟…

--------------------------------------------
محسن
۹-۱۴-۱۳۸۹

به نظر من ناصر محمد خانی هم در قتل لاله دست داشت یا لا اقل مقر بود و حتی من در متهم درجه یک بودن شهلا شک دارم ناصر بیشتر مستحق اعدام بود

--------------------------------------------
الهام
۹-۱۵-۱۳۸۹

سلام
این وقایع همه درس عبرتی است برای من و تو که حق هر چیز رو رعایت کنیم نه مثل ناصرباشیم که وقتی با شهلا ارتباط برقرار کردحقی برای زن و بچه خودش قایل نشد و نه مثل شهلا که ندونست حق این نیست که وارد زندگی یک مرد زن دار بشی حتی اگر عاشق باشی .عشق یعنی انتظار خوشبخت شدن برای معشوق نه زندگی معشوق رو فدای عشق خود کردن
موفق باشید .یادمان باشدحق را فراموش نکنیم

--------------------------------------------
وحید
۹-۱۵-۱۳۸۹

سلام دوستان عزیز من وقتی شنیدم شهلا جاهد اعدام شد خیلی ناراحت شدم بجای شهلا باید ناصر اعدام میشد اگه از اول پای بند زندگی خودش بود الان جان دو زن گرفته میشد.من بعوان یه مرد خجالت میکشم از کار ناصر ولی یه توصیه برای مادر و برادر لاله داشتم.کاش به جای اینکه ناصر را با این همه گناه سنگین بخشیدن شهلا رو هم میبخشیدم و دادگاه هم در مورد ناصر درست تصمیم نگرفت و برادر لاله وقتی چهارپایه رو از زیر شهلا کشیدی برای اعدام کردنش اگه جرعت داری کاری کن همون چهارپایه رو از زیر پای ناصر هم بکشی تا دل شکسته مادر شهلا آروم بشه

--------------------------------------------
منصور.پ
۹-۱۵-۱۳۸۹

کسی با کسی پدر کشتگی نداره که بخاد پای اعدامشو امضا کنه پس اگه اعدامی صورت گرفته طبق مدرک بوده وگرنه اون زن اعدام نمیشد
ولی باید دید اگه بر فرض شهلا وارد خونه لاله شده کلیدا رو از کجا آورده؟ایا کسی بهش این اوکیو داده که بره لاله رو بکشه؟انقدر بی عقل بوده که بعد از ارتکاب قتل زود دستگیر بشه؟اگه دستگیر نمیشد قرار بود چی بشه؟همونطور که عاشق ناصر بود ایا اونم عاشق شهلا بود؟چرا لاله بعنوان مانع برای شهلا حساب میشد که بخاد بلایی سرش بیاره؟این مانع بودن از طرف کی باید عنوان بشه؟
اگه فرضا قتل توسط نفر سوم ولی به تحریک شهلا صورت گرفته باشه چی؟ اگه اون نفر دستگیر میشد و اعتراف میکرد که قتل به تحریک شهلا بوده اون موقع موقعیت شهلا بدتر نمیشد؟البته شاید قضیه کش و قوس پیدا نمیکرد که اسم شهلا سر زبانها بیفته و فرایند محاکمه ۹سال طول بکشه.اونوقت جرم شهلا فقط معاونت در “عشق” میشد.بعیقیده بنده قتل نمیتونه به ناصر ارتباطی داشته باشه چون وقت زیادی برای این کار داشته.اونم قربانی هوسبازی یکی دیگه شد.کیسای بهتریم داشته که از شهلا بهتر بودن و اینم میدونسته.اشتباه ناصر تو تجدید فراشش بوده اونم نه با اهلش امیدوارم این اتفاق عبرتی بشه برای مردم
منصور.پ

--------------------------------------------
شهاب
۹-۱۵-۱۳۸۹

اگر واقعا شهلا قاتل بود پس چرا نه سال طول کشید تا اعدامش کردند؟!
نه دوستان اینطور نیست.شهلا بعد از یازده ماه از دستگیری اش بعد دیدار با ناصر محمدخانی فریب ………. را خورد و احساساتی شد و به قتل اعتراف کرد.آلت قتاله هیچ وقت پیدا نشد.هیچ اثر انگشت و DNA شهلا در صحنه قتل پیدا نشد و شاهدی هم شهلا را ندید.شهلا صرفا به خاطر همان اعتراف اشتباه که خودش هم بارها پس گرفت به اعدام محکوم شد و خود آیت اله شاهرودی رئیس وقت قوه قضائیه هم دو بار حکم اعدام شهلا را به سبب خلاف شرع بودن نقض کرد ولی خب در نهایت دیواری کوتاهتر از شهلا پیدا نکردند چون اگر یکی به عنوان مثال عرض میکنم مثل ناصر محمدخانی به اعدام محکوم می شد بلافاصله افرادی مثل علی پروین و کل پرسپولیس و فدراسیون فوتبال و غیره در حمایتش برمیخیزیدند اما برای شهلا اینجور نشد و او مظلومانه اعدام شد.به امید روزی که حقایق واقعی قتل مظلومانه لاله و شهلا افشا بشه.
برای روح لاله و شهلا دوستان یک فاتحه قرائت کنیم…

--------------------------------------------
پندار
۹-۱۵-۱۳۸۹

شهلا را باید اعدام میکردن خوب شد

--------------------------------------------
نا شناس 1
۹-۱۵-۱۳۸۹

من واقعا خیلی ناراحت شدم! شهلا اگر قاتلم بود نباید اعدامش می کردن! چون اون تو این ۹ سال عذابی به مراتب بیشتر از اعدامو کشید بود! حالا به جز عذاب وجدان!
بعد از ۹ سال اعدام کردن خیلی نامردیه!
شما هیچ پرونده ی قتلی رو هیچ جای دنیا پیدا نمی کنید که ۹ سال طول کشیده باشه! خاک بر سر این نظام و این دستگاه!
معلوم نیست اصلا پشت پرده چی بوده داستان! فقط من احساس می کنم این زن یه جورایی بی گناه بود…

--------------------------------------------
پدرام
۹-۱۶-۱۳۸۹

امیدوارم که خدااز سر تقصیرلتش بگذرد ولی اعدام و کلن گرفتن جان آدم به دست آدمیزاد کاملا اشتباه است
و فقط خدا قدرت این امر عظیم را دارد ما با این کار در امر خدا دست درازی و بی احترامی میکنیم

--------------------------------------------
پدرام
۹-۱۶-۱۳۸۹

امیدوارم که خدااز سر تقصیراتش بگذرد ولی اعدام و کلن گرفتن جان آدم به دست آدمیزاد کاملا اشتباه است
و فقط خدا قدرت این امر عظیم را دارد ما با این کار در امر خدا دست درازی و بی احترامی میکنیم

--------------------------------------------
رامون
۹-۱۶-۱۳۸۹

شهلا جاهد قاتل نبود یکم در مورد این مسئله تحقیق کنید وساده نگذرید اون قربانی شد اونو مجبور به اعتراف وبازسازی صحنه قتل کردن تناقضات پرونده و نتیجه پزشکی قانونی حاکی از بیگناهی آن خدابیامورز بود

--------------------------------------------
فردوس
۹-۱۶-۱۳۸۹

با این کار نه خدا نه مردم از شما راضیند چون حالا قاتل شما هستید متاسفم نه سال زندان دست کم از اعدام نیست اگه می بخشیدین خدا و مردم ازتون راضی بودن

--------------------------------------------
مجید
۹-۱۶-۱۳۸۹

دو زندگی نابود شد,دو مادر عزادار شدند و خانواده هایی داغدار….راستی چه باید کرد که دیگر چنین نشود..آیا داستان زندگی شهلا میتواند برای بسیاری از دختران ما عبرت آموز باشد؟و اینکه چرا شهلا بجای بودن در کنار همسر و شاید فرزندانی مهربان,اکنون همبستر خاک شده است؟چرا…….

--------------------------------------------
mahdi
۹-۱۶-۱۳۸۹

هم خدا راضی هم خلق خدا اینکه این فاحشه بمیره یه ملت از دستش راحت شن

--------------------------------------------
نیما
۹-۱۶-۱۳۸۹

دوستان استنادات متعددی حاکی از بی گناهی شهلا بود که بخشی از این موارد در گفتگوی سرگرد ابهریان افسر تحقیق پرونده شهلا درج شده است که همگی می توانید این گفتگو را از اینترنت دانلود کنید.شهلا چون یک زن تنها از طبقه پایین جامعه و بدون وابستگی به جایی بود و چون همسر صیغه ای ناصر محمدخانی بود بهترین گزینه بود برای اینکه اتهام قتل را به گردنش بیندازند و فقط کافی بود او اعتراف به قتل کند که اینجا ناصر محمدخانی وارد عمل شد و با فریب شهلا شرایطی را ایجاد کرد که او به قتل اعتراف کرد و علی رغم اینکه بارها و حتی تا لحظه مرگ اظهار بی گناهی می کرد ولی همان یک بار اعتراف کافی بود تا حکم اعدامش صادر و اجرا شود.
روحش شاد.
به مناسبت شب هفت درگذشتش همگی با هم برایش فاتحه قرائت کنیم.

--------------------------------------------
mahdi
۹-۱۶-۱۳۸۹

“ستاره
۹-۱۳-۱۳۸۹
به امید محو کامل اعدام
به امید محو کامل چند همسری
به امید سرنگونی جاهلانی که جان انسان برایشان به پشیزی نمی ارزد
بعضی از این کامنت ها بوی خون می دهند. بوی خون حالم را به هم می زند”
این حرف های فمنیسم رو نمی زدی می گفتن مردی؟
آخه تو ایران طبق شرع اسلام چند همسری خطا ست اون موقع تو آمریکا چند همسری یا بهتر بگم هم باشی که یه مرد هم با زنش هم با چند تا معشوقه خطا نیست حداقل این یه توفیقی داره به اون
آخه اگه اعدام رو حذف کنن بوی خون بیشتر نمیشه ؟ هرکسی دلش میخواد هر چند نفری که دلش می خواد میکشه بعد یه حسب بهش میخوره میره تو زندان زندگی میکنه اگه شما یه ذره به حرفات فکر می کردی این حرف و نمیزدی
اصولا فمنیسم با اسلام عناد داره
فعلا شما برو به سمت زن شدن خانوم فمنیسم افراطی
اینو نمی گفتی ما فکر می کردیم وجود نداری!!!

--------------------------------------------
شیرزاد
۹-۱۷-۱۳۸۹

من در جریان ریز دادگاه نیستم و از این نظر راجع به گناهکار بودن یا نبودن نظر نمیدهم. ولی به نظر من خانواده لاله باید می بخشیدند چون شهلا ۹ سال شب و روز کابوس مرگ را دیده بود. و تف بر آن برادری که چنیین تقاص گرفت و لعنت ابدی بر پست نامردی که نامش ناصر است ولی در عین نامردی و رذالت و دنائت در مراسم دار زدن کسی که خود پایه اصلی آن بوده شرکت می کندو بعد هم میگوید راحت شدم. بله راحت شدی اما دو روز دیگر مثل مار بخودت خواهی پیچید که عامل اصلی قتل دو نفر شدی. من به اینکه زن دوم گرفتی یا خواهی گرفت را حق مردان میدانم نه از دید مذهبی، بلکه از دید بیولوژیکی. ولی پستتر از حیوان، حتی حیوانات هم دفاع از همسران و حریم خود را تا حد مرگ پی میگیرند. فقط میگویم تو بی شرفی همین و یس.

--------------------------------------------
مینا
۹-۱۷-۱۳۸۹

میشه انقدر به صورت منزجر کننده از این شهلا جاهد دفاع نکنید اگه کسی زن خودتون مادر خودتون یا دختر خودتون رو هم کشته بود اینطوری راجع بهش قضاوت می کردید انقدر سنگ این زنیکه سلیطه هرزه رو به سینه نزنید لطفا شهلا باید اعدام می شد خیلی خوشحالم که اعدام شد

--------------------------------------------
امینی
۹-۱۷-۱۳۸۹

آقای محمدخانی الان دو زن را زیر خاک کرد و با زن سوم توی قطر می چرخه. باز بگین شهلا مقصر بوده یا لاله بدبخت بوده. خدا هر دوشون رو بیامرزه و لعنت خدا به این محمدخانی که زنش رو به کشتن داد با شهلا تبانی کرد که مشتش باز نشه و برای اینکه همه چی مدفون بمونه شهلا را هم زیر خاک کرد

--------------------------------------------
farhad
۹-۱۷-۱۳۸۹

هر کسی به زعم خو د و از دیدگاه و نگرش خود به این موضوع نظری داده است. وبعضی افراد هم احساسی نظر داده اند اما دوستان شما می دانیدکه چه مراحلی وچه سناریو و برنامه ای طی شده است تا دختر نوجوانی که در دوران دبیرستان به یک فوتبالیست علاقمند میشود تا آنجا که قلک پولش را میشکند و برای او هدیه تهیه میکند و این علاقه با هدایت و سوء استفاده آن فوتبالیست کثیف به جایی می رسد که همگان دیدند و در پایان کار همه سوختند بجز او …

--------------------------------------------
حسین
۹-۱۸-۱۳۸۹

دم ناصر خان گرم باشه که سنت پیغمبر را اجرا میکنه

--------------------------------------------
احسان
۹-۱۸-۱۳۸۹

مرگ این زنگ قاتل حکم قصاص است زیرا قصاص آمرزش گناه وی است همین

--------------------------------------------
سمانه
۹-۱۸-۱۳۸۹

واقعا خیلی شیرین عقلید که از اون زنیکه جانی دفاع میکنید لابد خودتون هم با بلهوسی مئافقید.شما دیگه کی هستید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------
سمانه
۹-۱۸-۱۳۸۹

شماها مایه ننگ هستید و کاملا مشخصه بی سوادین

--------------------------------------------
ناشناس
۹-۱۸-۱۳۸۹

بد و بیراه گتن که مشکلی رو حل نمی کنه . مرگ خواستن برای هیچ کس خوب نیست. ان چه که من درباره این پرونده از زبان مادر لاله خواندم نشان میده که در تمام این سالها شهلا هرگز لااقل به این دلیل که دزدانه و از سر عشق یا هوس وارد زندگی یک زن دیگر شده هم عذر نخواسته و فقط در دقیقه اخر یاد ش افتاده که بد نیست عذری بخواهد که البته نوشدارو پس از مرگ سهراب بوده . پس وقتی او حتی عذر نخواسته چرا باید مادر لاله او رو ببخشه . این قدر بی انصافی نکنید وقتی او باید اعدام میشده چه فرقی میکنه که چه کسی چار پایه رو کشیده؟اگر خودتان رو جای اونا بذارید منصفانه تر حرف خواهید زد.خوشحال میشدم اگه کسی نظرش رو درباره این دایه مهربانتر از مادر بودن این هنرپیشه ها مینوشت. همونایی که با نمایشگاه عکسای فقط گرداوری شده یا نمایشگاههای بی اعتبار که فقط به دلیل استفاده از نامشان براشون پولساز میشه یا حضور در هر جایی که به نفعشونه و خطری براشون نداره ،در این قضیه دخالت کردند.

--------------------------------------------
من
۹-۱۸-۱۳۸۹

نظراتتون رو خوندم
همه در این ماجرامقصرند
ناصر محمد خانی به خاطر بالهوسی شاید
لاله سحرخیزان به خاطر عدم برقراری ارتباط درست با ناصر شاید
شهلا جاهد به خاطر دوستی با مردی دارای همسر شاید
خانواده ی لاله به خاطر قانون جان در برابر جان شاید
پسرک بینوای لاله شاید
توجه کنید ، شاید و تنها شاید
چقدر مطمئن کسی را محکوم می کنیم و دیگری را تبرئه ، چه زود جوش می آوریم و به هم می پریم ، بارها امتحان کردم که ما وقتی اندکی راجع به موضوعی اطلاعات داریم خودمان را دانای کل فرض کرده و با نیت پیروزی در میدان بحث را شروع می کنیم
یعنی چه که کی مقصر هست یا نیست ؟
پست ها را بخوانید خندتان می گیرد .
جامعه ، بستر مشکل دارد
ما که اینگونه بزرگ شدیم و خو کردیم ، به بزرگ کردن یکروزه کسی و کوچک شماردن دیگری
به ماجراهای چند وقت اخیر خوب دقت کنید ، محمد رضا شجریان ، افتخاری ، حسین رضازاده ، محمد رضا شریفی نیا و …
همه ی این افراد روزی ما را شاد کردند و روزی ناراحت ، خب چه می شود کرد
در آخر
دوستی گفتند معلومه که بی سوادید !!!!
سواد چی ؟
چه مبحثی ؟
منم منم ، من ساد دارم ، من می فهمم ، تو خری ، بثه طو رو خدا

--------------------------------------------
forogh k
۹-۲۱-۱۳۸۹

واقعا دوست دارم بدونم اگه یکی مادر یا دختر شما رو اینچنین وحشیانه و از روی هوی و هوس بکشه شما میتونید رضایت بدید که اینطوری به خانواده لاله میکید سنگدل؟؟؟ سنگدل شهلا بود که مادر دو تا بچه رو با ۳۷ ضربه چاقو کشت.بنظر من قاتلهایی که قتلهای غیرعمد انجام دادن باید عفو بشن نه یکی مثل شهلا… اعدام حقش بود.

--------------------------------------------
نازنین
۹-۲۱-۱۳۸۹

من زیاد در گیر احساس با این قضیه نیستم. به نظر من با شواهد روشنی شهلا تحت تاثیر عشق لاله را کشت. حالا میماند اعدام. یادتون نره که بعضی چیزها نماد است. مثلا توی کشورهای غربی مردم اگر از کسی متنفر باشن در کشتنش شک هم نمیکنند.چرا؟ چون توی زندان بد هم بهشان نمیگذرد اگر یک نماد اعدام حذف شود خیلی ها راحت راه میافتند و همدیگر را میکشند. مثلا یکی از دوستان گفته بود حضرت علی(ع) فرموده اند : لذتی که در بخشش است در انتقام نیست. اما توجه داشته باشید که قاتل ایشون توسط \سرانش با همان شیوه ای که قتل صورت گرفته کشته می شود . همه شیعیان هم یکصدا از آن طرفداری میکنند. چون یکجور نماده همانطور که باید یزید کشته می شد. اگر از من بپرسی از روی منطق میگم قاتل باید به همون روشی که قتل انجام داده کشته بشه نه کمتر و نه بیشتر.

--------------------------------------------
نوشین
۹-۲۲-۱۳۸۹

من که خیلی خوشحالم واقعاحقش بود.البته محمدخانی هم باید مجازات می شد. از این زنهای هرزه کم نیستن که بخاطر هوسشون و به اسم عشق حاضرند هر کثافت کاری بکنن و زندگی یکی دیگرو تباه کنن. اگه مجازات نباشه که همه به خودشون حق می دن آدم بکشند.

--------------------------------------------
عادل
۹-۲۳-۱۳۸۹

کاش زودتر اعدام میشد

--------------------------------------------
حسین
۹-۲۸-۱۳۸۹

عالیست

--------------------------------------------
عبدالله
۹-۲۹-۱۳۸۹

سلام به خوانندگان عزیز
قران میفرماید در قصاص
برای شما حیات است
خواهش میکنم احساساتی نشوید شهلا قتل کرده وباید اعدام میشد این عین عدالته اگه فرض کنیم شهلا اعدام نمیشد همه قاتلین و همه کسانی که تو زندگی مشکل دارن آدم میکشن چون مطمین هستن که بخشیده میشن و چقدر جنایت زیاد میشه پس احساساتی نشین
موفق باشید

--------------------------------------------
Anisha
۱۰-۱-۱۳۸۹

شاید بنظر بعضی ها خوش نیاد که بگم قاتل واقعی ناص محمدخانی هوس باز بوده قاضی واقعی خداست ومطمئنم شهلا بیگناه کشته شد

--------------------------------------------
فالی
۱۰-۲-۱۳۸۹

از اینکه شهلا گناهکار بوده که پا به حریم زندگی لاله گذاشته شکی نیست
اصلا برای من واقعا جای تعجبه که این زن چطور عاشق ناصر محمد خانی نکبت چندش آور شده که حتی تیپ و قیافه درست حسابی هم نداره پس چرا شهلا عاشق همچین خوک کثیفی شده و چرا با او ارتباط برقرار کرده جای سئوال هست . به هر حال خودمان را بگذاریم جای خانواده لاله خدابیامرز اگر یکی از افراد خانواده ما را اینطور بی گناه میکشتند آیا ما از قصاص او میگذشتیم و او را می بخشیدیم ؟
به نظر من اگر و باز هم اگر شهلا قاتل بوده باید اعدام میشد اما اعدام حق شهلا و ناصر با هم بود . باید هر دو را با هم بالای دار میکشیدند. امیدوارم ناصر محمد خانی هم به روزی بیفته که هزار بار آرزوی مرگ کنه اما خدا این نعمت را ازش دریغ کنه .

--------------------------------------------
آرشام
۱۰-۳-۱۳۸۹

ننگ بر شماهایی که از ناصر محمد خانی دفاع میکنید و میگمن اعدام حق شهلا بود.شهلا ۱ دختر جوانی بود که عاشق ناصر شد و اون ناصر نامرد از اون سو ستفاده کرد و باعث شد اینجوری بشه پس این ناصر نامرد باید اعدام میشد نه کسی که گناهش عاشق شدنه.

--------------------------------------------
منیره
۱۰-۸-۱۳۸۹

کاش اقلا برای ناصر هم یک مجازاتی در نظر میگرفتند مسلما او بیگناه نیست و کاملا معلومه که یا در کشتن لاله دست داشته یعنی کسی را اجیر کرده او را بکشند بعد به شهلا گفته که گردن بگیر که خودش درگیر نشه شهلا هم چون عاشق بوده احساسی عمل کرده و اعتراف کرده

--------------------------------------------
حقیقت
۱۰-۱۱-۱۳۸۹

قصاص حق است ولی بخشش شیرین تر

کاش او را میبخشیدند

--------------------------------------------
مصطفی
۱۰-۱۱-۱۳۸۹

من نمیخوام مثل بقیه دوستان از باگناه یا بیگناهی شهلا بگم.فقط به خانواده مقتول میگم مطمن باشد لذت و عزتی که تو بخشش بود تو قصاص نیست شما خودتون این داغ رو دید چطور دلتون اومد یکی دیگه رو هم به این درد مبتلا کنید.میذاشتید خدا به حقتون رسیدگی کنه

--------------------------------------------
م
۱۰-۱۱-۱۳۸۹

آقای محمد خانی من یه طرف دار پرسپولیسم اما از اینکه شما پیشکسوت این تیم هستید متا سفم.واسه خود خواهی و عشق بازی جنا بعالی باید دو تا زن بمیرن بگرد شاید کیس های بعدی واست شانس داشه باشه بگرد بگرد

--------------------------------------------
نسیم
۱۰-۱۸-۱۳۸۹

درست بعد از صحبت های خصوصی شهلا و محمد خوانی تو حیاط زندان شهلا حاضر به اعتراف شد. و اینکه شهلا قبل از اعدام تنها حرفی که زد این بود: ناصر حاضره منو بکشن؟
ظاهرا محمد خوانی تو یه شرایط رمانتیک از شهلا خواسته اعتراف کنه و بهش قول داده براش رضایت می گیره…

--------------------------------------------
امیر
۱۰-۲۱-۱۳۸۹

به هر حال شهلا اگه مقصر بود یا نبود خدا بیامرزتش اما الان باید این ناصر عوضی پرسپولیسی را تکه تکه کنند!

--------------------------------------------
دیوید
۱۰-۲۲-۱۳۸۹

شهلا یک قاتل بود و باید بسزای قتلش میرسید.

امیدوارم همه جنایتکاران روزی به سزای عملشان برسند

--------------------------------------------
مهتاب
۱۰-۲۲-۱۳۸۹

این ناصر محمد خانی است که باید اعدام میشد که با وجود همسر و دو فرزند شعله هوس بازیش فروکش نکرد.

--------------------------------------------
احمد
۱۰-۲۲-۱۳۸۹

به امیدتجربه گرفتن مردان وزنان ایران ازسرگذشت شهلاوناصرمحمد خانی

--------------------------------------------
ناشناس
۱۱-۶-۱۳۸۹

محمدخانی چه هوس باز بوده و نبوده…شهلا چه عاشق بوده و نبوده دلیل بر این نمیشه که یه نفرو بزنه بکشه و بعد اعدام نشه…
امیدوارم با اعدامش خدا از گناه بزرگش بگذره

--------------------------------------------
خروس محله
۱۱-۸-۱۳۸۹

یعنی جدی خاک بر سر ما ایرانی ها کنن که پولهای بی زبوون ما اینجوری میره توی حلق این فوتبالیستهای پست که ایجوری رگه هوسبازی شون گل میکنه شما فکر میکنید بقیه فوتبالیستها از این ناصر پست پاک ترند؟
همه شون اهل همین بساطند منتهی گیر نیفتادن ناصر هم پولهای ما رو برده خارج داره جال میکنه و به ریش همه ایرانی ها هم میخنده حال و حولشو کرد اخرش هم در رفت

--------------------------------------------
وفا
۱۱-۹-۱۳۸۹

لطفا در اموری که به شما مربوط نمی شود دخالت نکنید و گول سرگرمی های آقایان را نخورید هر که نان از عمل خویش خورد!!!!

--------------------------------------------
الف
۱۱-۲۰-۱۳۸۹

اگه شهلا قاتل نبود پس از کجا می دونست رنگ لباس دوست لاله اون شبی که پیش لاله خوابیده بوده چه رنگی بوده و در مورد چی صحبت می کردن ؟

--------------------------------------------
بی قرار
۱۱-۲۶-۱۳۸۹

همتون ساکت لطفا

--------------------------------------------
بهاره
۱۱-۲۷-۱۳۸۹

جناب بی قرار دمت گرم خیلی با مزه گفتی.

--------------------------------------------
عزرائیل
۱۱-۲۸-۱۳۸۹

نترسین نوبت شما هم میرسه

--------------------------------------------
عزرائیل
۱۱-۲۸-۱۳۸۹

نترسین شوخی کردم ولی من برای بعضی از شما متاسفم که در مورد یک زن هرزه دارین اینجور نظر میدن یک زن هرزه اگر حتی قاتل هم نباشه حق زندگی کردن نداره ::::::::::::والسلام

--------------------------------------------
ناشناس
۱۲-۳-۱۳۸۹

ودیگر هیچ……

--------------------------------------------
سعید
۱۲-۸-۱۳۸۹

شماها همتون اسگولید زیرا انقدر بیکارید که برای هر چیزی کاسه داغتر از آش میشید مثل قاتل لاله سحرخیزان یا در مورد فوتبال برید به فکر نان سنگگ باشید *

--------------------------------------------
کجت
۱۲-۱۴-۱۳۸۹

احساساتی با موضوع برخورد نکنید هیچی نمیدونید از پرونده شهلا جاهد می گین باید اعدام میشد خاک برسرتون کنند اگر یک نفرتو ایران باشه که بی کناه اعدام شده باشه اونم شهلا جاهده

--------------------------------------------
ناشناس
۱۲-۱۴-۱۳۸۹

خدا مجرم واقعی رو به مجازاتش می رسونه امیدوارم که در آن دنیا بدترین عذاب رو بکشه

--------------------------------------------
سارا
۱۲-۱۹-۱۳۸۹

مجرم اصلی جناب ناصر خان هست که هم به زن اولش خیانت کرد و باعث مرگش شد و هم پای یک زن دیگه رو هم این وسط به چوبه دار برد این آقا با شهون رانی و هوی و هوسش باعث مرگ دو زن شد امیدوارم خدا ازش نگذره و روز خوش تو زندگیش نبینه.

--------------------------------------------
مینا
۱۲-۲۱-۱۳۸۹

سلام به نظر من شهلا گناهکار بو چون می دونست ناصر زن داره ناصر هم گناهکار بود که نباید شماره رو میگرفت ناصر یه مرد هوس باز بود. وخانواده مقتول باید اجزه قصاص نمیداند میذاشت تو زندون می موند

--------------------------------------------
حمید رضا خراسانیان
۱۲-۲۸-۱۳۸۹

تمام اونای که میگویند ناصر باید بجای شهلا اعدام میشد ادمای احمقی هستند که الکی میگویند مسلمانند خداوند برای هر نیاز بشر راهی شرعی قرارز داده ناصر هم کار اشتباهی نکرده مگه هر مردی دوتا زن گرفت باید زن دومش بیاد زن اول رو بقتل برساند فکر کنم فرموش کردید که زن ناصر سریع به دست قاتل نمرده بلکه اون رو قاتل زجر کش کرد از اون التماس واز ان زن بی رحم ضربات مجدد چاقو بنظر شما باید به چنین زنی رحم کرد خداوند به مردان اجازه داده که همسر صغه ای اخیار کنند واین حکم خداست تازه ناصر چه ادم خوبی بوده که جز زناکاران نبوده اونهای که مخلف صیغه کردن هستند خودشان تخم زنا هستند وگرنه فریب شیطان را نمی خوردند وبا حکم خدا مخلفت نمیکردند خدا برای صیغه کردن ثوابی بیاندازه قرار داده وبرای قتال مظلم مجازات قصاص ایا این هردو عمل برابر هست که عدهای ندانسته ناصر را مقصر میدانند واین قاتل بی رحم را تبرئه میکنند

--------------------------------------------
ت-ق
۱-۹-۱۳۹۰

ناصر گناهی مرتکب نشد چون پیامبر(ص)نیز زنان صیقه ای زیادی داشت .ازدوستان خواهش میکنم درمورد قضاوتشون بیشتر دقت کنن

--------------------------------------------
وحید محرابی
۱-۱۹-۱۳۹۰

سلام به نظر من شهلا اشتباه کرده که وارد زندگیه مرده زن و بچه دار شده هم شهلا و هم ناصر یه اندازه ای مقصر بودند مجازات شهلا اعدام بود و مجازات ناصر بی آبرویی و مطمئن باشید اگه شهلا بی گناه بود برای نجات خودش همه کار میکرد ولی کاری از دستش برنمی آمد و حرف ناگفته ای وجود نداشت. منم دلم برای شهلا سوخت و فقط میتونم بگم خدا بیامرزتش

--------------------------------------------
وحید محرابی
۱-۱۹-۱۳۹۰

ضمنا آقای ت-ق لطف کنید پیامبرو با ناصر مقایسه نکنید پیامبر مثل ناصر آقای محمدخانی هوس باز نبود یه ذره بیشتر تاریخ بخون تا بفهمی پیامبر چرا اینهمه زن گرفته

--------------------------------------------
سارا
۱-۲۵-۱۳۹۰

سلام. به من جلسات دادگاه شهلا و ناصر رو کامل دیدم. به نظر من توی این قضیه به همان اندازه که شهلا مقصر بوده ناصر هم مقصره. ولی ناصر آدم معروفی بود. شهلا نبود. خدا می دونه ناصر چه کار کرده که از خودش رفع اتهام کره!

--------------------------------------------
جوان
۲-۴-۱۳۹۰

منم با اعدام شهلا موافقم.ولی کاش میبخشیدنش

--------------------------------------------
negar
۲-۲۱-۱۳۹۰

لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست فقط همینو میتونم بگم

--------------------------------------------
رویا
۴-۶-۱۳۹۰

نباید اعدام میشد چون این خداست که باید انسان گناهکار رو مجازات کنه نه قانون

--------------------------------------------
رویا
۴-۶-۱۳۹۰

باید ناصرخان اعدام میشد چون اون باعث شد که این دوتا بمیرن خاک بر سرش کنم مرتیکه هوس باز

--------------------------------------------
علی از رشت
۴-۸-۱۳۹۰

بالا اشتباه شد منظور مرگ بر ناصر محمد خانی بود از همه عذر میخوام

--------------------------------------------
غلامرضا
۵-۲۰-۱۳۹۰

جواب رویا خانم
پس اگر من عزیز شما را بکشم و خانواده تان را داغدار کنم شما حق قصاص ندارید و باید رضایت دهید تا آزاد شوم آیا این منطقی است؟

--------------------------------------------
مهرداد20
۵-۲۰-۱۳۹۰

سلام من از همه ی این نظرات که دوستان نوشتن یه چیز فهمیدم /اونم اینکه ماتوی ایران این همه قاضی داریم که حکم براعت واعدام صادر میکنن پس چرا اینقدر پرونده ها در نوبت میمونن؟نظر دهندگان محترم لطفا به منم بگین مدرک قضاییتون رو از کجا گرفتین؟بببببببببببه شششششششما چه که ببخشن یا اعدام کنن

--------------------------------------------
mhdi
۵-۳۰-۱۳۹۰

چرااین همه سنگدل اگه ناصرپیشنهادنداده بودیاادامه حالاهردوزنده بودن خدارحمت بکنه شهلا

--------------------------------------------
رضا
۵-۳۰-۱۳۹۰

دلم واسه اونهایی مسوزه که به عشق میگن هوس اگه تویه فیلم هندی یه نفر همه کاربکنه حتی کشتن تابه عشقش برسه نقش اولشون میشه اماحالا

--------------------------------------------
محمد
۵-۳۰-۱۳۹۰

کاری که شهلا کرد درست نبودوکسی هم اون روقبول نمیکنه اما اعدام درست نیست چرا بایدتواین زمان اعداد کرد

--------------------------------------------
غزل
۷-۷-۱۳۹۰

درست بعد از صحبت های خصوصی شهلا و محمد خوانی تو حیاط زندان شهلا حاضر به اعتراف شد

--------------------------------------------
غزل
۷-۷-۱۳۹۰

اگه شهلا قاتل نبود پس از کجا می دونست رنگ لباس دوست لاله اون شبی که پیش لاله خوابیده بوده چه رنگی بوده و در مورد چی صحبت می کردن

--------------------------------------------
غزل
۷-۷-۱۳۹۰

اگه شهلا قاتل نبود پس از کجا می دونست رنگ لباس دوست لاله اون شبی که پیش لاله خوابیده بوده چه رنگی بوده و در مورد چی صحبت می کردن
دقت کنید plz هم به این هم به بالایی

--------------------------------------------
اندوهگین
۷-۱۹-۱۳۹۰

هر مرد دیگری اگر به جای این آقای ناصرخان محمدی بود شاید تا آخرین لحظه به پای اون زنی که زندگی خودش رو فدای اون آدم کم ارزش بی کفایت کرد می موند و نه این که مثل یک نامرد ترسوی بی لیاقت بخواد همه چیز رو بندازه به گردن اون زنی که خودش رو عاشق و فذائی اون اعلام می کرد و تازه از همش بدتر اینکه تقاضای قصاص رو هم تازه بخواد بکنه اگه واقعا رسم مردی و مردانگی تمام آدم ها این جوریه پس وای به حال این روزگار

--------------------------------------------
اندوهگین
۷-۱۹-۱۳۹۰

حیف از اون لحظه هایی که او زن اون زن صادق و اون زن ساده (شهلا) در کنار این مرد بی لیاقت و کم ارزش با عشق و دلدادگی سپری می کرد می خوام بدونم که آیا این مرد این مرد بی لیاقت و بی کفایت واقعا به این همه ماتم و ماتم زدگی می ارزید واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه عاشق هم خواهید شد عاشق یک انسان بشید لا اقل

--------------------------------------------
یک مادر
۹-۱۱-۱۳۹۰

چرا باید شهلا را آزاد می کردند؟ که بره با ناصر محمد خانی زندگی کنه و با هم به روح شهلا بخندند؟ که بعدش بچه های لاله را هم یکی یکی بکشه؟ واقعا آدم به عقل و انصاف بعضی ها شک میکنه؟یعنی عاشق یک مرد زن دار بودن دلیل خیلی موجهیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

--------------------------------------------
persiangulf
۹-۲۰-۱۳۹۰

با سلام به تمامی وب مسترهای عزیز لطفا قیمتهای محصولات زیر را در پستهای ثابت سایتتان ویرایش نمایید:
ساعت تاچ اسکرین ۳۵۰۰۰ ساعت سی کی ۸۵۰۰ ساعت استورم و عینک ریبن ۲۲۰۰۰ ترک سیگار و تصفیه آب ۱۸۰۰۰ شال گل و طاووس و فروهر و صدف ۹۹۰۰ سفیدکننده دندان و سامورایی آینه ای ۱۶۰۰۰ ام پی تری ۲۰۰۰۰ تیشرت اریا ۱۵۰۰۰ سی مستند ۷۵۰۰ ساعت آدیداس و پوما ۹۰۰۰ تست زنی و تل مو ۵۰۰۰ آموزش خیاطی ۷۵۰۰ بندانداز برقی ۲۹۰۰۰ تومان. این قیمتها در فروشگاههای وب مارکت سنتر ویرایش شده و شما فقط در پستهای سایت ویرایش نمایید.

--------------------------------------------
و
۹-۲۹-۱۳۹۰

مردشور ناصرمحمدخانی روببرن.کثافت به خاطر هوس بازی دوتازن روکشت.قاتل قاتل قاتل……

--------------------------------------------
سمانه
۱۰-۴-۱۳۹۰

اون توی این ۸سال چند بار مردوزنده شد شما دیگه چرا کشتینش

--------------------------------------------
محمد
۱۰-۲۴-۱۳۹۰

آیا میدانید که آدم عاشق از دیوانه بدتر است و از قدیم میگن دیوانه فرار کن که مجنون آمد چه کسی شهلا را مجنون کرد

--------------------------------------------
parya
۱۲-۲۲-۱۳۹۰

ای کاش تو این کشور عدالت واقعی وجود داشت وای کاش اون مردک هرزه بی همه چیز رو میکشتن واقعا نفرت انگیزه اشغال عوضی.در جواب اون خانوم به نام منیر حسینی باید بگم که عوضی به خاطر ادمایی مثل توهست که ما به این روز افتادیم.کثافت.

--------------------------------------------
رضا
۱-۱۷-۱۳۹۱

سلام
دراین داستان تلخ عبرتهایی هست که متاسفانه بازیگران داستان فدا شدندتامادرس بگیریم درتورات انجیل وقرآن وکلام ائمه گفته شده داوری نکنید که روزی مورد داوری قرارمیگیرید،کسی رامنع نکنید درحدیث دیدم که هرکس گناه کسی رابه رخش بکشد نمی میردتاخودش آن گناه رامرتکب شود،ولذاخداوندآنهارارحمت کندوناصرراهم ببخشدوانشاءالله مابه این داستان نخوریم

--------------------------------------------
ناشناس
۱-۲۹-۱۳۹۱

خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند چون شیطان به راحتی می تواند در همه ما رخنه کند

--------------------------------------------
icon ثبت نظر